AMERICAN PANCAKES

Dagen började med att jag fick börja skrika och springa ner för att slänga ut katten som skriker. Han har nämnligen väckt mig genom att skrika, så kommer han upp till rummet, jag ligger i sängen och ropar att han ska komma upp i sängen. Hör hur han klor dras i golvet som om han är i sin kattlåda, får panik och ser att han har kissat mot väggen på min onepiece och väggen men även golvet är fyllt.. Så morgonen började med att städa och vara less och trött. Hör av mig till några av tjejerna somjag skulle på stan med, ena skulle bara sova några timmar, så bestämmer kläder och gör mig iordning eftersom jag inte ville somna, men då blev jag klar tidigare och hon låg fortfarande och sov. Blev lite hungrig så jag bestämde mig för att laga amerikanska pannkakor eftersom jag lär ju behöva öva inför USA där jag ska vara 1 eller flera år och vara Au pair. Faktiskt riktigt gott för att vara första gången och dessutom är jag inte mästerkock så jag är sjukt nöjd.
 
Dagen fortsätter med att jag ringer sofia och hon ska till stan så jag åker med henne och hjälper att leta sommarkläder och det var ruskigt fina kläder hon fick med sig hem. Inhandlade dessutom 3 par trosor till mig själv för mina garderober är helt FULLA, så fåååår inte köpa mer kläder. Sedan åker vi till max och äter lite och köper med mig lyxshake åt min lillasyster eftersom jag är en grym syster helt enkelt. Men alltså bilresan till Max var lite rolig måste jag påpeka för folk i trafiken är lite roliga, folk kör om som galningar på högersidan och en som blockar oss precis så att vi inte ser NÅGONTING!! Båda lutar sig framåt men ser ändå inget, så tog oss då några år att ta oss ut på vägen. Kul med en trevlig dag och bra sällskap såhär när det ändå regnar och man själv var otroligt taggad på att göra något.
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback