Dåtid VS nutid

Alltså en sak jag funderat väldigt mycket på är det här med åldern, det går så fort allting så att det är sjukt. Man har ju fattat att man får göra saker som att beställa från internet, betalat räkningar, är myndig så aldrig föräldrars underskrift, man får gå på krogen och allt sådant. Men det är ändå galet att man fyller 20 nästa år. Känns som om det var igår när man skulle fylla 15 och sommarloven gick ut på att ha så kul som möjligt, men nu är det bara jobb som gäller hela tiden.. Det är kul men det är så overkligt, förstå hur man förändrats både utseende och personlighets mässigt. Gymnasiet har varit en rolig tid då manverkligen utvecklats som person och snart går vi alla ut som vuxna människor. 5 dagar kvar till studenten sen är det över. Der är svårt att inse att jag går inte på sommarlov eftersom jag inte ska börja plugga i höst, jag går ut i arbetslivet och ska börja bygga min framtid och min karriär. Är så otroligt glad över att hag valde att gå samhällsvetenskapsprogrammet, jag har så mycket öppna dörrar nu och allt känns så himla bra men helt overkligt. Börjar bli väldigt nervös inför nästa vecka, samtidigt som att det är en väldigt stressig vecka, hoppas att jag får fira en rolig student med folk jag bryr mig om, familj och mina vänner. 
 
Klippte ihop ett litet collage med gamla bilder från typ 2010 eller något sådant och ett collage från det senaste månaderna/året fär skojs skull. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback