Man måste dö några gånger innan man kan leva


Kan sommaren bara kika fram snart? Vill ta fram min sommargarderob, helst nyss.. Nu när det är sommar så har jag som vanligt lyckats redan nu vända på dygnet.. Ligger klarvaken nu när klockan är 03... Provat alla mina knep men ingenting fungerar. Då börjar tankarna flöda och alla tankar om livet uppstår. Vissa kvällar med ett leende på läpparna, vissa kvällar med tårar längst kinderna eller kvällar med ilska i uttrycket! Ikväll är jag en blandning av alla! Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men kom iallafall att tänka på ett citat från favoriten Håkan Hellström, det var faktiskt en vän som läste upp det men otroligt bra!

var även på stranden i söndags, inte smörjt in mig med varken olja eller solskydd, men BRÄNDE mig ändå, brukar ALDRIG bränna mig! Så på natten så sved det som en gris så gick inte att sova och är jätte röd.. Märkte de inte förrän hemma.









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback