Obehaglig träning

Igår var jag med om en helt sjuk grej, aldrig varit med om något liknade.. 
Var ute och sprang och gick lite, skulle även träna backintervaller. När jag var klar med dom så fortsatte jag mer för backen en sista gång och fortsatte runt slingan. Jag kände att huvet började snurra och allt blev så oklart för kunde inte se backen helt tydligt, rötterna rörde sig och jag trodde nästan de var något som rörde sig. Har ju aldrig svimmat men det kändes verkligen som att jag inte skulle ta mig därifrån och att jag skulle tuppa av. 
Stannade då och försökte andas och ta de lungt men det var as drygt. Men kände mig lite bättre till slut så det blev 7,5km +lite styrketräning, sen när jag kommer hem så är hela benen skakiga och mår jätte illa, känns som om man ska spy eller något, vet inte riktigt vad som hände..











Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback