Jag och mina vänner

Nu har bloggen varit död ett tag, men har äntligen fått internet denna vecka till lägenheten i Gävle så nu känner jag mig som en människa igen. Livet känns dock ganska grått just nu, denna höst kom väldigt fort och sommaren tog slut innan den ens hann komma.. Vilket ledde till att jag och min käraste vänner har skiljts åt, en ner till skövde, en till umeå, jag till gävle tillfälligt, en i ockelbo och en blev kvar hemma i Iggesund.. Det är sjukt tråkigt men vad ska man göra när alla har olika planer med livet! Vi får ha riktigt ritkigt roligt när alla är hemma vid jul och nyår! MEn jag saknar dom otroligt mycket redan nu. 
 
 
 
 
 
 
 
 





Malin

Asssååå...! Fina bilder! xD

Rebecka

Åh! Fina bilder, fina vänner och fina minnen💗💗💗

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback