minnen

Igår kväll så tittade jag på päron i solen, som en ett nytt program som visas på 4an, tyckte de var sjukt kul, så ser framemot nästa avsnitt och resten av programmet. Tror verkligen att det blir något jag kommer följa. 
Förra veckan jobbade jag väldigt mycket om man jämför med denna vecka. Började iallafall måndagen med att sova halva dagen, jobbade. Sen efter jobbet träffade jag min syster och en av hennes kompisar, mycekt skratt var det iallafall och massa kostymer. 
Men iallafall så följer jag många youtubers så är inne där varje morgon och kväll eftersom de amerikanska vloggarna kommer ut på morgonen och de svenska under dagen/kvällen. Så fick jag som förslag One Direction - History. Har hört den och tänkt att den är väldigt lik de andra. MEN när man såg videon, alltså ibland tycker jag att låten är så mycket bättre på youtube med en video, fattar inte varför men är kär i videon. Det finns en helt annan känsla och den har en riktig handling med tanke på att de tar upp mycket i videon om när Zayn var med innan han hoppade av osv.. Appropå Zayn så hade han också en helt egen ny låt som kom ut nu i Januari. 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback