Året 2015

Då har de gått ännu ett år till, mycket har hänt, tycker ändå att detta har varit ett bra år! 2014 var väl roligare på ett annat sätt. Men  under 2015 har jag lärt mig enormt mycket! Året började på Donken där man inte riktigt trivdes mellanåt och de var rätt kaos för vi hade flera olika chefer, iaf så hade jag så himla mycket i skolan, familj, pendlandet och jobbet.. Ville iaf sluta men kom inte därifrån förrän i maj, gick intro på ett äldreboende vid påsk så då var jag redo för att jobba där då! 
Andra halvan av sista året i gymnasiet var rent ut sagt ett helvete, var mycket i skolan, ångest över framtiden/körkort, bråk hemma, ville inte vara hemma osv... Så nej jag är glad stt jag aldrig gav upp i 3an fast jag kände mig hopplös, hade väl runt 30 uppgifter att hinns klart med innan studenten och JAG GJORDE DET! Så himla stolt! Studenten och balen var en av höjdpunkterna iår och där allt vände! 
I slutet av juni så åkte jag och mina tjejkompisar på Bråvalla, jag hade väl köpt biljetten i december, taggade var vi! Bråvalla var ett minne för livet med mina bästa vänner på det, med några minnesluckor lite här och där! Hade feber, förkyld, bakis och hela jag var ett träsktroll när jag kom hem .. Jobbade ihjäl mig resten av sommaren och sen i augusti packades väskorna för en flytt till Gävle! Nytt jobb, ny stad och nya möjligheter. Har träffat underbara människor här,trivs bra och började gymma (+mycket fina kroppar att titta på!) så badmintonen hamnade på hyllan för en stund! 
Nya året firades in med vänner och nu har 2016 börjat bra med en ny diet och en grym coach på de också som kommer hjälpa mig med kostschema och träningen, supertaggad för ett nytt år nu. Har lovat lite saker, stora som små: Ta tag i kosten och fixa den här resan, uppdatera instagram mer, ta körkortsjäveln, och troligen blir de en flytt till USA också på det!! Ha ett bra 2016, här är lite bilder från 2015, några collage försvann dock:(


















R

💗💕💗💕💗💕💗💕

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback